Jump to content
gabrieledeluca

XNA animazione dude

Recommended Posts

Ciao a tutti,

ho fatto uno scaling del modello dude degli esempi microsoft.

Ho creato l'animazione (dude che si tuffa a sinistra) e su 3DS e' tutto ok, l'animazione e' perfetta.

Tuttavia importando su XNA la posizione del dude e' completamente sballata.

Sui forum inglesi ho letto di creare animazioni con BIND POSE e di non utilizzare il key frame 0, vi risulta? E' tutto molto strano.

Vi lascio il link del mio dude.fbx modificato:

https://dl.dropbox.com/u/19315030/Dude%20on%20the%20left.FBX

Grazie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...