Jump to content
Markit

vray displacemod - bump errato

Recommended Posts

Ho aplicato il mod in modalità landscape essendo un pavimento.

perchè mi da l'effetto griglia/quadrettato ?

è come se la mappa fosse tile anche se la mappa di bump deriva dalla stessa a colori.

dove sbaglio?

Pur applicando extrude poi in mesh ho eliminato la faccia inferiore pensando che desse problemi in fase di calcolo del displace

post-115-0-22084700-1328026424_thumb.jpg

post-115-0-90109300-1328026442_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...