Vai al contenuto
serjl

What Prices To Charge As A Freelancer Or Artist

Recommended Posts

Interessante, ma nulla di nuovo.

A price point which isn't “too high” and not “too low.” As your skills progress, you should be able to charge more over time as your services come into greater demand.

You may be say ing to your self, “haha, I don’t live in a city so I don’t need to charge nearly that free­lanc ing amount” or “I’m mar ried so that doesn’t apply.” I have news for you — pull your head out of your ass. We are liv ing in a dig i tal age now. Those bound aries and rules do not apply. It’s also a mat ter of time before the play ing field is more or less lev eled. There’s no rea son why any of us should become com pla cent to sim ply strug gle and “get by” on keep ing that car of your run ning on fumes. If you value your work and hard-earned efforts, than that value has a min i mum price tag you should try to meet. You need to change your mind-set. [...] The more you value your work to be that fig ure, the more it will actu ally become to be worth that amount. Don’t sell your self short.

Al di la del prezzo finale esposto è sempre un concetto da ricordare :)

Condividi questo messaggio

Link al messaggio
Condividi su altri siti

non ho capito bene come scrive il tipo.... alcune parti tradotte pari pari con google altre con spazi a caso :unsure:

concordo, è un obbrobrio di testo.

Link al messaggio
Condividi su altri siti

senza java attivato mi dava solo italiano, poi inglese oggi tornado e attivando il javascript mi da italiano... alcune volte quello che ti danno non sono servizi in piu ma in meno.

cmq mi paiono banalita....

Link al messaggio
Condividi su altri siti

senza java attivato mi dava solo italiano, poi inglese oggi tornado e attivando il javascript mi da italiano... alcune volte quello che ti danno non sono servizi in piu ma in meno.

cmq mi paiono banalita....

idem. Inizialmente l'italiano.

cmq il succo è: se sei freelance DEVI guadagnare (da noi) almeno 40-50.000€ lordi annui altrimenti è meglio fare altro.

Concetto che chi naviga da molti anni in questo campo ha già recepito molto bene. -_-

Link al messaggio
Condividi su altri siti