Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Twinslabs

Proiettare I Colori Superficiali Su Mesh Con Uv Corretto!

Recommended Posts

Ciao ragazzuoli!

Ho un problema....ho usato lo strumento di Zbrush per la colorazione di una mesh!

Ho iniziato la colorazione della mash con un UV errata per fare solamente una prova...pultroppo quella prova è diventata talmente perfetta che non so come fare per riportare il colore con i vari dettagli superficiali su una nuova mesh con UV corretta!

Per il dettaglio superficiale so che esiste lo strumento Projet All!

Ma per il colore come posso fare???

Help me!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
Aspetta! x