Jump to content
bn-top

3ds: Scala Uniforme


mykele
 Share

Recommended Posts

ciao,

non riesco a capire come mai se uso l'operatore "selezione e scala uniforme" di max su un oggetto quest'ultimo viene scalato 'visivamente' ma in termini numerici i successivi cambiamenti verranno scalati di conseguenza.

Esempio pratico:

- disegnate un rettangolo (60x45cm)

- usate scala uniforme al 10%

- applicate il modificatore estrudi, 10cm..... e........ :o l'estrusione realizzata misura 1 cm invece che 10!!! ahhhhgggg :angry:

C'è modo di evitare il problema??

Grazie in anticipo

Link to comment
Share on other sites

bn-top

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...