Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
zoc

Più Uv Set Su Stesso Modello

Recommended Posts

ciao a tutti...

non capisco se è possibile cancellare delle shell da una mappa UV. Nel senso: se faccio due mappe per uno stesso oggetto, non ho bisogno di avere per entrambe le mappe tutti gli UV dell'oggetto. Non so' se e' chiaro è difficileda spiegare :(

grazie mille!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Attivi la mappa che ti interessa e poi selezioni i punti UV che non ti servono e li cancelli, c'è un comando apposito, il semplice 'del' non basta.

Nella versione 8.5 il comando è (dal menu poligon) Edit UV -> Delete UV

o nell UV editor c'è Poligons -> DeleteUV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
Aspetta! x