Jump to content
bn-top

Riutilizzare Light Cache


Skynet
 Share

Recommended Posts

Sto facendo una scena in cui utilizzo la light cache. Il problema è che renderizzando a 320x240 solo il calcolo della light cache porta via quasi un'ora. I settaggi sono quasi al minimo, solo che i materiali utilizzati sono belli tosti.

Non voglio immaginare quanto ci metterebbe a 1024x768 o oltre.

Se la salvassi e la utilizzassi poi per rendering a risoluzioni maggiori, il risultato sarebbe inguardabile? Oppure potrei farlo?

Link to comment
Share on other sites

bn-top

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...