Vai al contenuto
pillus

Urgente Importare Rpc

Recommended Posts

Ragazzi lo so che sicuramente se ne è già parlato ma sto di frettissima:

Ho dei file in formato .rpc (alcune automobili) e devo importarle in max.

Dove le devo mettere o dove devo impostare il percorso? :blink2::crying:

Ho la versione 3.6.7.0 del plugin.

:TeapotBlinkRed:

Condividi questo messaggio

Link al messaggio
Condividi su altri siti

Esatto! devi impostare il percorso della cartella in cui sono contenute, come per le bitmap... poi utilizzi la plugin per inserirli..

:-)

Link al messaggio
Condividi su altri siti
Esatto! devi impostare il percorso della cartella in cui sono contenute, come per le bitmap... poi utilizzi la plugin per inserirli..

:-)

Il problema è quello: DOVE devo impostare il percorso :wallbash:

Starò fuso io ma non riesco a trovarlo. Adesso non mi serve più però per curiosità vorrei saperlo! :crying:

:TeapotBlinkRed:

Link al messaggio
Condividi su altri siti

To apply image filters to your RPC content, the location of the filters must be specified in your Bitmap Paths. If you use filters then the filter files must be available at all times for the RPC Plug-in to render properly. Therefore, all filters should be copied to a generally accessible location. The Bitmap Paths should then be set to point to that directory.

· In 3D Studio versions prior to 3.0, bitmap paths are configured under File> Configure Paths> Bitmaps.

· In 3ds Viz 3.x, map paths are configured under Tools> Configure Paths> Bitmaps.

· In 3ds max 3.x and 4.x, the map paths are configured under Customize> Configure Paths> Bitmaps. Please refer to the 3D Studio online help for additional information regarding map path configuration.

· In Autodesk Viz 4.x and 3D Studio Max 5.x, the map paths are configured under Customize> Configure Paths> Bitmaps/Photometrics. Please refer to the Max/Viz online help for additional information regarding map path configuration.

· In Autodesk Viz 2005 and 3dstudio Max 6.x, 3dstudio Max 7.x,ADT Viz Render 2004 and ADT Viz Render 2005 the map paths are configured under Customize> Configure Paths> External Files. Please refer to the Max/Viz online help for additional information regarding map path configuration.

forse ti puo essere d'aiuto....

ciao ciao

Link al messaggio
Condividi su altri siti