Jump to content
Oscarwind

Facce doppie in importazione

Recommended Posts

Buongiorno a tutti e grazie di avermi accolto nella community

sono a chiedere aiuto per un problema che mi ritrovo quando importo file .3ds e anche .fbx da Sketchup a 3ds max tutti gli oggetti hanno una doppia faccia e la suddivisione a triangoli. Molto fastidiosa perchè provare ad eliminarli vi lascio immaginare.

Premetto che Sketchup non da opzioni per l’esportazione come max

Se qualcuno ha qualche idea

grazie infinite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...