Vai al contenuto

Recommended Posts

This is my project for the new "Video Game Superstar" Humster3D Contest , here the link to contest page.

Software used: 3dsMax, Vray, Zbrush, Marvelous Designer, GrowFX, Quixel Suite, Photoshop

Thrall is one of the most popular and charismatic caracter of World Of Warcraft, is the son of Durotan (on the Warcraft Movie is the little baby orc that was leaved on the river), was the Warchief of the Orde and a powerfull shaman, that can control the element, Water Lighting and Rocks, for an Worcraft addicted like me, there is little to explain, but for those who want to deepen, here can find some information about the character.

By the way, I would like to create Thrall in the moment before launching an attackwhile defending a Horde camp, while with its powers and thanks to DoomHammer (the powerful hammer that was Ogrim and found in the movie), he raises rocks from the ground and then throws them against the opponents.

Andrea Bertaccini
Tredistudio
www.tredistudio.com

grande_1522.jpg

grande_5497.jpg

grande_2563.jpg

grande_1519.jpg

Condividi questo messaggio

Link al messaggio
Condividi su altri siti

Si, vabbè, allora esageriamo..... per curiosità, quanto tempo hai impiegato a farlo? 

Prima o poi devo passare a spiarti mentre lavori, visto che siamo vicini;), il tuo portfolio è ALLUCINANTE!!

Link al messaggio
Condividi su altri siti
On 31/5/2017 at 4:49 PM, kap said:

ho guardato la pagina del contest, secondo me hai solo un concorrente che può darti fastidio per la vittoria, tra l'altro con un progetto simile al tuo.

https://hum3d.com/challenges/we-will-never-be-slaves/

Ti ringrazio ma non credo, ci sono una decina di immagini valide, vedremo.

Link al messaggio
Condividi su altri siti
Il 2/6/2017 at 21:26 , tredistudio ha scritto:

Ti ringrazio ma non credo, ci sono una decina di immagini valide, vedremo.

Allora per il momento un grosso in bocca al lupo!

Link al messaggio
Condividi su altri siti
5 ore fa, tredistudio ha scritto:

hehe avevo ragione neanche tra i primi tre, riproviamo la prossima.

Il primo ci sta tutto, gran lavoro il panda secondo me, ma gli altri...... uno scandalo.

Link al messaggio
Condividi su altri siti

se devo essere sincero non ero soddisfattissimo del mio risultato c'è qualcosa compositivamente che non mi tornava e non mi torna tutt'ora, ma la consegna era imminente e non ho avuto il tempo ,di sperimentare, appena ho tempo ci rimetto le mani.

Link al messaggio
Condividi su altri siti