Jump to content

Fabio Fragiacomo

Members
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Fabio Fragiacomo last won the day on February 9 2015

Fabio Fragiacomo had the most liked content!

1 Follower

About Fabio Fragiacomo

  • Rank
    Treddista

Professional Info

  • Employment
    Libero Professionista (Freelancer)
  • Sito Web
    http://fabio-fragiacomo.treddi.com/

Recent Profile Visitors

1,929 profile views
  1. thumb
    Some cryptozoologists claim that the megalodon may have been extinct more recently, or even survived to the present day. While most experts agree that the evidence available shows that the megalodon is extinct, the idea of a population of these surviving sharks seems to have stimulated public opinion, But the evidence for this theory is generally scarce and ambiguous. Until today..
  2. thumb
    Inspired by a project of Focus Studio I wanted to interpret the scene giving my style more appealing, creating a combination of harmonious colors. 3Ds Max | VRay | Ps
  3. thumb
    I invented this architecture for an idealistic museum of the sea taking shape from a famous marine fossil called Limulus. 3D Max | VRay | Ps
  4. thumb
    Representation of the university of architectures of Monterrey_Roberto Gaza Sada de Arte y Arquitectura 3D Max | VRay | Ps
  5. thumb
    Repruduction of the old fish market in my own city.. 3ds max | vray | ps
  6. thumb
    Reproduction of the One Raffles 2 Tower in Singapore.. 3ds Max | Vray | Ps
  7. thumb
    Architecture modelled and fornitures of living downloaded, athor made by myself.. 3ds Max | Vray | Ps
  8. ..l'obbiettivo era creare una scena con relativa luce naturale e color balance per esaltare a mio modo il divano ..pareti e serramenti modellati
  9. Ciao ragazzi.. ..no in questa scena l'arredo sono modelli scaricati, serviva il modello preciso del divano per farne uno spot. ..comunque per rendere le pieghe del tappeto e del divano ci sono molteplici vie, con un modificatore FF4+4 in combo con la modellazione dei singoli vertex con turbosmooth si riescono ad ottenere ottimi risultati; poi ci sarebbero le mappe procedurali ( come bump, normal e whinkless non ricordo bene la pronuncia ) con cui si riescono ad ottenere risultati buoni. ..tutto questo secondo la mia esperienza, ognuno ha il suo metodo più o meno ..grazie
×
×
  • Create New...

Important Information

Per garantire la migliore esperienza di navigazione possibile questo sito utilizza cookie tecnici, statistici e di terze parti. Chiudendo questo banner, scorrendo questa pagina o cliccando qualunque suo elemento acconsenti all'uso dei cookie. Privacy Policy - Cookie Policy