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Manil

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    Libero Professionista (Freelancer)
  1. Manil

    Game Model - Orc

    Creature model for Age of Shades game by BattleFox Studio. Done with 3DS Max, Maya, Zbrush, Mari, Photoshop, Xnormal and Vray. AoS link: https://www.facebook...oshades?fref=ts Mail: giovannimanilirender@gmail.com ArtStation: https://www.artstati.../giovannimanili LinkedIn: https://www.linkedin...ive_tab_profile
  2. Manil

    Game Model - Goblin Turntable

    Creature model for Age of Shades game by BattleFox Studio. Done with 3DS Max, Maya, Zbrush, Mari, Photoshop, Xnormal and Vray. AoS link: https://www.facebook...oshades?fref=ts Mail: giovannimanilirender@gmail.com ArtStation: https://www.artstati.../giovannimanili LinkedIn: https://www.linkedin...ive_tab_profile
  3. Manil

    Game Model - Troll Turntable

    Creature model for Age of Shades game by BattleFox Studio. Done with 3DS Max, Zbrush, Mari, Photoshop, Xnormal and Vray. AoS link: https://www.facebook.com/aoshades?fref=ts Mail: giovannimanilirender@gmail.com ArtStation: https://www.artstation.com/artist/giovannimanili LinkedIn: https://www.linkedin.com/profile/view?id=209196941&trk=nav_responsive_tab_profile
  4. Manil

    Game Model - Rock Spider Turntable

    Creature model for Age of Shades game by BattleFox Studio. Done with 3DS Max, Zbrush, Mari, Photoshop, Xnormal and Vray.
  5. My first character modeling demo reel.
  6. Manil

    Hair&Fur in Vray per Max

    Ciao a tutti! Ho qualche problema con l'Hair&Fur di Vray per Max (utilizzo le versioni Vray 2.3 e Max 2013). Sto realizzando un portrait e nonostante i vari tutorial visti sul web, non riesco a far funzionare decentemente l'H&F. Per prima cosa setto nel pannello Environment and Effect, in Hair Rendering Options su Hair: "mr prim". La prima cosa che noto è che non ho il pass successivo al rendering dell'immagine per renderizzare l'H&F, ma immediatamente. Poi,senza ancora aver messo mano al pannello dell'H&F, mi ritrovo i capelli di uno spessore troppo grande, che insieguito al settaggio del Root Thick e del Tip Thick continuano a rimanere della stessa misura. L'unico modo che ho trovato per ovviare è scalare di molto tutto il modello, così da avere uno spessore del capello adeguato. Come posso risolvere la cosa senza arrivare a scalare tutto il modello adeguandomi alla grandezza del capello ce mi ritrovo?
  7. Manil

    Manil - Baby Comics

    I've improved the atmosphere's effects of the environment in photoshop and this is the final product. Hope you like!
  8. Manil

    Manil - Baby Comics

    Hi guys, finally i've finished my baby Bane! I didn't had much time, so i've modeled a simple environment and i've made a enough texturing and shadering with a little post production! If you are some advice o tips about the postpro, tell me, i have a little time to improve it!
  9. Manil

    Manil - Baby Comics

    Hi guys, finally i've finished my baby Bane! I didn't had much time, so i've modeled a simple environment and i've made a enough texturing and shadering with a little post production! If you are some advice o tips about the postpro, tell me, i have a little time to improve it!
  10. Manil

    Manil - Baby Comics

    Fast jump in Zbrush to sculpt the folds of the pants! Any advice?
  11. Manil

    Manil - Baby Comics

    Hi guys! This is another screenshot of my baby Bane! I'm so slow to modeling cause i'm mainly busy with my work! i hope you like it! if you want, give me some advice!
  12. Manil

    Stato dell'arte GPU Rendering?

    Ultimamente sto provando anch'io a cimentarmi con il rendering in GPU, anche se non ottengo ne qualità ne tempi migliori del rendering in CPU! Facendo qualche ricerca non ho trovato nulla di esaustivo a riguardo, escluso qualche video dimostrativo che stando ai dati e alla qualità, sembra portare a matura forma il GPU rendering! Eccone uno: http://www.bpositive...st#.UqWS_PTuLAF Allego anche un test render. 900x675 0:08:49 Scheda video GT 610 da 2GB
  13. Manil

    Manil - Baby Comics

    Hi guys! This is a screenshot of my wip of baby Bane! I hope you like it and if you have some advice, tell me your opinion! I made this character with Zbrush and Max!
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