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About Arteria
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Matricola
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Impiegato (Employee)
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http://www.davidevetrano.com
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Theiamania reacted to a post in a topic: 3DS MAx 2018 - Wireframe e reference images
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Noothera reacted to a post in a topic: 3DS MAx 2018 - Wireframe e reference images
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Assicurati che il piano sia sotto la griglia, (-1 in z), o in alternativa premi alt+x sulla mesh del piano
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https://www.artstation.com/artwork/DD8O9
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Model, UV and texture made in z-Brush. Rendering in Keyshot. Post-Production (particles, secondary lens-blur, vignette) in After-Effect. Special thanks to my friends Maurizio Pelizzari and Gabriele Ferrara who driven me respectively on a simmetrical composition and on placing of the enemy shadow opposite to the character's eyes side.
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Sieve reacted to a post in a topic: Contemplation(_Moebius_Tribute_)
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Starting from tutorial by Entagma, I’ve worked to customize the shape in something of more organic, by the intersection between 2 structures and by tweaking a bit the mantra SSS shader. Finally I've tried to tell a story, inspired from Moebius style
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A test to understand how to driving particles in Houdini VEX. Particles birth from a procedural noise map that delete the geometry too. Forces are simulated by VEX espressions. Thanks to Rohan Dalvi Tutorial. https://vimeo.com/114359657
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Grazie Mirco. Farò del mio meglio per riprodurlo totalmente in particles.
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WIP di un tornado in maya fluids. L'emitter è una mesh low poly, (alquanto visibile )quindi i prossimi steps saranno dettagliare la mesh, rig ed animazione (attraverso un deformer penso), ed aggiungere 2 curve che emettono le particelle di formazione del tornado, alla base ed in cima. [media=]
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Esplosione vulcanica in Fume FX e 3Ds Max, con un po di compositing (Glow on flame sequence) in after effect
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Arteria reacted to a post in a topic: fantasy environment
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Alberto Pizzolato reacted to a post in a topic: The Blacksmith Ant
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Scusate. Avete ragione. Ciao a tutti per cominciare. è da tanto che non posto qualcosa e sinceramente non mi ricordavo neanche come si facesse. Ho utilizzato Photoshop per tutto il lavoro. Vi allego un piccolo making of. Ho fatto tutto per puro divertimento. I commenti e le critiche sono sempre apprezzati. Grazie
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2D Concept, Photoshop, Sketchbook
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in realtà linkando tutti i tuoi pezzi ad un dummy e scalando con il pivot impostato su affect hierarchy only ottieni un effetto simile all'esplosione, ma ahimè non riesco ad animarlo.....