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zeropitone

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Info su zeropitone

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    Matricola

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  • Area
    3D
  • Software
    Maya
    ZBrush
    Photoshop
    Mental Ray
  1. TMNT Turtle Van

    Turtle Van (aka Party Wagon) Modeled in Autodesk Maya, rendered in V-Ray, post-production in Adobe Photoshop.
  2. Cessna 152 (Low Poly)

    Thanks, Michele. It's just a simple 3D model for which I could have spent more time on texturing but I had to meet a deadline.
  3. Cessna 152 (Low Poly)

    Cessna 152. Low poly model for FrozenPepper Srl. Number of polygons: <3000 as per client's request. Modeled in Autodesk Maya, textured in Photoshop and rendered in Luxion Keyshot.
  4. 3D self-portrait

    3D self-portrait Base mesh modeled in Autodesk Maya, digitally sculpted and rendered in ZBrush 4R7, post-production in Adobe Photoshop.
  5. 1965 Buick Riviera

    1965 Buick Riviera. Modeled in Autodesk Maya, lit using HDR Light Studio, rendered with Mental Ray.
  6. 2008 Audi R8 Coupé

    2008 Audi R8 Coupé. Modeled in Autodesk Maya, lit using HDR Light Studio, rendered with Mental Ray.
  7. Lockheed Martin F-22 Raptor

    Lockheed Martin F-22 Raptor in external combat configuration with 2 additional fuel tanks and 4 AIM-120C AMRAAM missiles. Modeled in Autodesk Maya, lit and rendered in Luxion Keyshot, post-production in Adobe Photoshop.
  8. Winchester M1887

    Winchester M1887 (as seen in "Terminator 2: Judgment Day") Modeled in Autodesk Maya, lit and rendered in Luxion Keyshot.
  9. 2008 FIAT 500 Abarth

    2008 FIAT 500 Abarth Modeled in Autodesk Maya, lit and rendered in Luxion Keyshot, post-production in Adobe Photoshop.
  10. Problemi Di Visualizzazione - Curve E Scale Tool

    Ti ringrazio per la tua risposta LacioDrom83. Proverò a fare come mi hai detto. Ma non riesco a capire come mai certe funzioni come lo scale tool lo posso usare solo nel view port in 3d e nelle viste frontali e laterali no. Boh... Grazie comunque! Ciauz
  11. Problemi Di Visualizzazione - Curve E Scale Tool

    Ciao ragazzi, sono nuovo nuovo e, nell'apprendere le potenzialità di Maya attraverso alcuni tutorial, mi sono imbattuto in alcuni piccoli problemini. 1) Quando creo una curva e seleziono i Vertex non vengono visualizzati i punti di origine (QUADRATO) e di direzione (U) 2) Quando ruoto un oggetto non mi vengono visualizzate le linee guida Pensate possa essere dovuto a qualche impostazione video? Incompatibilità dei driver? (ATI Mobility Radeon 2300) Inoltre anche le caselline descrittive che dovrebbero apparire di fianco al cursore quando ci si sofferma sopra ai tasti di selezione non vengono mostrate. Quali sono le possibili soluzioni? In allegato un paio di immagini. Grazie
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