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NinjaModeler

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  1. NinjaModeler

    Salve A Tutti!

    grazie!!
  2. NinjaModeler

    Salve A Tutti!

    Salve ragazzi,sono un principiante che lavora in LightWave 3d 8.0 per puro divertimento ed ultimamente io ed i miei amici lavoravamo per un mod di GTA Felice di essere qui!
  3. NinjaModeler

    Punti Di Movimento

    già, prima faremo a risolvere il problem prima faremo questo mod...per ora stiamo lavorando a GTA Planet Namek Ma il problema persiste..
  4. NinjaModeler

    Lightwave 3d Ormai Il Mio Software

    ho capito anch'io che Lw è il mio software...non sono in grado di fare dei lavori molto decenti,ma mi sforzavo di capire come si fa l'effetto riflesso...
  5. NinjaModeler

    Punti Di Movimento

    Non so se è la sezione giusta,ma nell'animazione il modello si muove,perciò vorrei chiedere una cosa... un mio amcco ha dei problemi con GTa perchè i suoi personaggi non compaiono,tutto a causa del fatto che non sa come mettere dei punti di movimento a quanto ho capito... vi metto una discussione(in inglese) Now, when I try to start to play the game crashes and sincerely I don't know why. Every help will be credited, this gonna be a great game MOD and your nickname will be seen all around the world if you solve this bug. First of all , let me explain what I did to create the player: 0) I imported in 3D Studio Max 7 one original GTA player using latest Kam's Max scripts. Then I imported also the proton pack (addon 3d stuff on the player's back) , which is a 3ds file. 1) By pressing H e a list appears, here I selected all the addon 3d material (everything besides dummy01 and its subcategories) and pressed select. 2)Pressed unlink selection 3)Pressed select and link 4) By clicking on the arrow with 3 lines the list of what I did not select at point 1) (dummy01 and its subcategories) appears. 5) I selected the first main element in the list and pressed link. 6) I pressed the common white arrow, pressed H and selected all the elements, pressed select. 7) Pressed again H and selected just the first element of the list, pressed select. 8) I went in the section Modify (on the right) 9) Cliccked on Editable Mesh 10) Choosed Attach List (down, right) , selected all the addon 3d objects (proton pack) and pressed attach 11) In the window Attach Options I choosed Match Material IDs to Material and gave OK 12) I exported the DFF The resulting DFF is big (about 4 MB), but works in the GTA skin prewiev. Is there something wrong? I forgot to do something???? Please help. Our team put a lot of work in it, it would be a shame to not being able to create this MOD for a stupid bug. Some prewiews: http://img160.imageshack.us/img160/2559/pr...unfinal24sv.jpg http://img160.imageshack.us/img160/5295/ma...ezzatura3ex.jpg http://img160.imageshack.us/img160/3199/winnie0us.jpg http://img111.imageshack.us/img111/4913/ul...tegoozer8gl.jpg The 4 ghostbusters: http://img131.imageshack.us/img131/1618/pvenkman4ie.jpg http://img131.imageshack.us/img131/4007/rstantz5re.jpg http://img160.imageshack.us/img160/7290/espengler5jx.jpg http://img160.imageshack.us/img160/8483/wzeddmore5mj.jpg
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