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Recho

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    The first video catalog 360 ° interactive, where users can experience immersive experience, moving through the halls of a real 3D museum to discover the rewards of the harvest. Team: Arezio Basteris, Silvio Fasanino, Luca Correndo Client: Fondazione Tim DIrection Agency: Armando Testa Production Agency: Curve Creative Studio
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    We made several power plants renders. Our clients usually need overview renders of the plant, a short aerial video and a series of images showing buildings details. See more: www.curvedigitalstudio.com
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    Lamberto Curtoni the composer wanted to experience more than the terms so far attempted: extrapolated the three main themes of its composition has developed, in collaboration with Curve Digital Studio (Silvio Fasanino, Arezio Basteris, Luke Racing) and Marco Palma, an algorithm capable of read music and transform it into mathematical and geometrical relationships resulting in a morphogenesis of 3D musical structure.The algorithm generation process is achieved through the use of a graphical algorithm editor tightly integrated with the modeling tools 3-D Rhino.Marco Palma has thus generated a se
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    A 3D printed ring! Curve Digital Studio designed this ring because it is the symbol of our city, Turin. The "Toret" is the typical Turin fountain, and you can find throughout the city. This is our tribute. See more: http://curvedigitalstudio.com/en/_photos/5134/
  5. @staitb Dunque i software principali usati sono 3ds max e after effects. La parte iniziale della galassia è un sistema particellare generato in after effects. La sequenza del pianeta è composta da geometrie modellate in 3ds max e importate in after effects utilizzando poi effetti quali plexus e elements 3d per la post. Le prime due sequenze di selezione del pianeta sono state realizzate in after utilizzando Mir; la terza è un sistema particellare Plexus generato in 3ds max tramite thinking particle; per la quarta e le scene successive è stata modellata tutta piazza C
  6. @statib Molte grazie!
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    Una modo alternativo per indicare la posizione del proprio ufficio! See more: www.curvedigitalstudio.com
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    We made several power plants renders. Our clients usually need overview renders of the plant, a short aerial video and a series of images showing buildings details.
  9. @katerose77 Thank you! @StefanoVR Grazie per l'osservazione ma questa ahimè é già la versione definitiva. Ovviamente la volontà sarebbe quella di rimetterci mano e migliorarla ma come ben saprai non c'è mai abbastanza tempo a disposizione!
  10. @piron88 Mental ray nativo di 3ds max!
  11. Ciao Riccardo, Sulle geometrie dei divani ti dò assolutamente ragione....purtroppo non c'è stato il tempo di "Noisarli" a dovere. Per quel che "l'effetto piatto" che hai percepito ovviamente non è voluto ma è la conseguenza del poco tempo concesso alla realizzazione dei modelli, delle immagini e delle conseguenti modifiche.
  12. @piron88 Ovviamente Decepticon! @Michele71 La scelta degli shader è stata fortemente vincolata alle tempistiche di calcolo in renderfarm, e questa soluzione era il miglior compromesso fra tempistiche finali ma soprattutto costi di calcolo.
  13. Molte grazie! Come software è stato usato 3ds max e successivamente è stata eseguita della post in photoshop.
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