Raylight ha annunciato la versione 2.0 di Xrayunwrap compatibile con le versioni di Maya dalla 2008 alla 2016,

In questa versione, oltre ad aggiornare la user interface sono stati introdotti una serie di miglioramenti, suggeriti dai clienti, e che rendono Xrayunwrap più potente e soprattutto user friendly.

Ecco le nuove features introdotte con la versione 2.0:

  • Enriched and redefined interface 
  • New selection tools (vertex, edge, polygon, element, uv shell)
  • Enhanced Seams tools
  • Shell re-simmetry: Reflects or flips either 1 side of a island to the other side or average both sides so that they are in any case identical. 
  • Checker maps: 4 different types of checkers to verify the unwrapping. Tiling option and checkers maps self-illumination management
  • Align/Sorting shells, Sort/align top/down/left/right the selected UV shells
  • Shells Overlapping: Overlaps in the same position of the map islands with the same sham so that they share the same portion of UV space
  • Multi tile UV offset: It allows to manage UVW coordinates for the current selection. Very good for UDIM management.

Per maggiori informazioni: www.raylightgames.com/xrayunwrap_maya